tirsdag 14. januar 2014

Mimre putene :-)

Ohhh my !! Snakker om å våkna tidlig :-)
God morgen , god morgen :-)
Da ble jeg endelig ferdige med putene på morra"s kvisten , lenge siden jeg har stått opp så tidlig
for å sy noe :-)
Så sitter nå å koser meg med kaffe , og beundrer putene mine ;-)
 Og MIMRER ;-)

Ble forresten så jeg byttet ut min gull kjole , med en i sølv :-)
Da jeg ikke er den store på gull enda :-)
Kan vel hende den blir gave til Noen GODE venninner :-)











Da skal det gjøres litt husarbeid :-)Etterpå skal det  slappes av i sofaen med en god kopp kakao, et godt pledd  , og en romantisk film .
Benytter anledningen når mannen i huset er på jobb , for jeg tror ikke det er hans store favoritt :, Hehehe :-)

For ute er det kaldt  , da koser jeg meg inne :-)

Ha en fin dag alle .
Klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...