lørdag 11. januar 2014

Hate Helga vasken !

Endelig så ble jeg ferdig med det , som æ grue meg til mest gjennom heile uka :-)
Det er som dere allerede sikkert har skjønt, den hutte meg tu helga vasken :-)
Da er det støv tørk , gulvask , klesvask , bading av barn og det som høre te :-)
Så må jeg jo lage meg en oppsats for helga også , for å gi meg selv en premie etter vasken og slitet ;-)

Valgte roser i flere farger denne gangen :-)
Denne for spisebordet mitt :-)












Så laga jeg meg like godt litt koz også :-)
En god kopp med latte og krem .Og 2 stooooore smørbrød :-)
Cottage chesse , jordbær, vårløk . Første gangen jeg smakte akkurat det , var bare nydelig .
Piffa smaksansen ja :-)
Andre smørbrødet med jarlsberg ost , vårløk, salat og jordbær :-)





Så tok jeg fram godt lesestoff , og pledd :-) så godt å slappe av foran Peisen :-)






Nydelige servise  er kjøpt hos , Paradiset hage og interiør :-)



Ha en fin kveld .

Klem fra meg :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...