tirsdag 21. januar 2014

Endelig er stolene her .

Endelig etter mye tid på nettet og forskjellige møbel butikker , dukka endelig de stolene jeg ville ha opp  :-)
De var rimelige , så jeg slapp å betale skjorta for dem :-)
Veldig gode og sitte på , og et fint designe .
I en klassisk stil .
De passer også til trekkene jeg har , så da har jeg plutselig flere varianter :-)
Ikke værst det heller :-)





Jeg skulle egentlig ha de her  , men dem var de dessverre tomme for ....den dagen jeg kom for å kjøpe .




Så det ble disse isteden , men syns egentlig de var like så fine :-)


Det er vel bare å beklage oppsatsen , den har vel sett sine beste dager nå :-) hehehe :-)






Nydelig syns nå jeg :-) 





 i morgen  legge ut stolene med ekstra trekkene min på :-) 
Ikke så mye energi om dagen , siden jeg har fått boreleia .......
Så ting går litt sakte i svingene for tiden , formen er sånn opp å ned .
Men det kommer seg , på torsdagen skal jeg opereres .....så da blir jeg vel borte fra bloggen: 
Et par dager igjen , men jeg kommer meg så fort .....at jeg skulle tro jeg var 20 igjen :-) 


Ha en fin kveld alle sammen :-) 

Klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...