mandag 13. januar 2014

Huttetu hvor kaldt det er .

Nå begynner jeg å bli lei av å sitte inne :/
For dere som kanskje ikke vet det , så har jeg kulde allergi .
Og det er  ikke alltid like morsomt ,  når kulda varer lenge ;-)
Hva skal jeg finne på nå da tro ?? Joda jeg fant det ut , nå skal jeg kvitte meg mine bling bling kjoler :-)
Blitt så gammel nå , så jeg har endelig tatt til vettet å skjønt at jeg ikke er noen ung pike lengre :-)
Så nå tømmer jeg skapet mitt for mine ynglingkjoler , De er allikevel i str x -small , noe jeg ikke kommer meg inni lengre tror jeg :-) Isåfall måtte jeg sulte meg ...tror ikke det hjelper heller :-) Hehehehe .
Da får jeg heller nyte synet av putene , og mimre alle de fine minnene som ligger i dem :-)
Å det er ikke lite , skal du vite ;-)

Disse kjolene skal bli puter :-)






Da må dere ha en fin dag /ettermiddag :-) I morgen kommer det bilder av putene .
spennende ikke sant ?? ;-)

Klem fra meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...