søndag 10. juni 2012

Gammelt for meg / nytt for deg ;-)

                                                 Speil <3


Selger et av yndlings speilene mine , da det ikke passer inn i vår stil lengre .
Og jeg har ikke hjerte til å spraye / eller male dette antikk speilet .
Dette er et gammelt speil i heltre , med gips ornamenter. Fasettslipt  speil :-)
Selges Hbo 900,-
Meget rimelig for dette speilet , når det er helt uten skader.




Fransk designet . La Dauphin Bordlampe




Fransk designet bordlampe selges . 1000,- En nydelig bordlampe i klassisk stil. Lampen er stor , så den trenger litt plass ;-) skjermen er ikke orginal , som du sikkert ser . Den var så stygg og svær
at jeg kastet den , det er noe jeg angrer meg på nå :P.....men men gjort er gjort. Skjermen kan følge med viss du ønsker det ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...