tirsdag 12. juni 2012

Gammel dør , blir blikkfang.

Her ser dere, va jeg fikk ut av en gammel gårds-dør ;-))
Først måtte jeg vaske den godt med kraftvask :-)



Så Satte jeg opp en gammel trehylle :-)) Festa den godt til veggen , borra 3 hull i døra . For skruene, for denne døra er kjempe tung  og da er den veldig tykk .;-) Så spakla æ igjen hullene etterpå ;-)


 Så grunna æ og mala døra hvit :-))


   Så venta æ ei ganske god stund  på at malinga skulle tørke :-)):-)) så måtte æ pynte litt etterpå ;-))






Gammel hekla kjole , funnet på fretex .
Samme med den lille blonde hatten ;-)

9 kommentarer:

  1. Så stilig den gamle døra ble da :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Smart måte å bruke den gamle døra på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. En ide som bare dukka opp , når alle andre skulle bruke dør som hodegavel : Måtte jo jeg finne på noe annet ;-) som vanelig så vil ikke æ ha den samme ........hehehehe :-)

      Kozlig at du kommenterer :-) Klem.

      Slett
  3. Det så stilig, jeg har sett det i virkeligheten :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ann.britt :-)) Kozlig å høre , Klem :-)

      Slett
  4. Det her ble jo kjempetøft. En helt ny og annerledes vegg på veggen.

    :-)inger

    SvarSlett
  5. Døra ble jo kjempefin :)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! Veldig hyggelig å høre at man har en fin blogg :)) Jeg har en far som jakter elg, så mulig jeg får ordnet meg noe med han. Hvis ikke tar jeg kontakt :)

    Ha en flott uke!

    Klem fra Landlivets Lykke

    SvarSlett
  6. Tusen takk . Ha en flott ike du Også ;-))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...