fredag 22. juni 2012

Endelig helg <3  Etter en uke med litt planlegging og sying av puter . Tenkte jeg at jeg måtte prøve meg på denne pute-trenden , og satte igang :-) Kreativiteten flommet nærmest over av ideer og iver. Kante-bånd og Blonder ble plukket fram, og gamle putetrekk også :-) Hvorfor kjøpe nye trekk, når jeg hadde huset fullt med trekk i alle varianter? :-) Så satte jeg igang , litt små-skeptisk til å begynne med, siden dette var første gang . Men etter hvert ble dette skikkelig gøy !!!! <3 Så når mannen kom hjem fra jobb hadde jeg laget hele 6 puter :-)


Baby bilde av en jente, som betyr veldig mye for meg <3
Så klart hun måtte få en pute, laget et pynte lys med samma motivet også :-)
Legg merke til smykket jeg har satt på bildet , love står det på :-)
Artig liten effekt :-)
                                                        





 Skal ta nytt bilde av trekket, når jeg har fått tak i pute  :-)
Så ser dere hvor nydelig den ble .
Litt stolt over meg selv da :-)  Hvis jeg hadde visst hvor enkelt dette var , skulla jeg ha laga disse for lenge siden ;-))




Da vil æ ønske dere en  riktig God helg og en flott sankthans-aften :-)

4 kommentarer:

  1. Du er så flink, putene var kjempenydelige. God helg til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Så fine puter. Og lampeskjermen er jo helt toppers.
    Mye kreativitet hos deg :)
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Ble kjempefin putan :-) Å sy på blondekantan rund bildan, d må du vel gjør for hånd el? Men hvordan får du bildet på dem?

    SvarSlett
  4. Blonde kanten er sydd med maskin ja , også er det stryke merker :-) Som er printa ut på skriveren , og strøket på puta :-)

    Klem :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...