mandag 18. juni 2012

De siste dagene .

I det siste dagan  har det blitt mest jobba med bloggens utseende , å æ klare ikke å bestemme meg for bakgrunnen ;-)
Så det blir sikkert litt skifting imellom bakgrunnene .
Holder på for fullt hjemme også og pynter , og venter på at jeg skal få noen telf om en sofa eller stol .
Jeg har skiftet ut spisestolene mine , for de er ikke noe gode og sitte på for mannen min.
Så han må vel få sitte litt komfortabelt  ,ved middags bordet .
Jeg er mest spent på å se når mine barn ,ser at de har fått sofa å sitte i ved bordet også <3
Da skal jeg ut å kjøpe 2 store fine blondeputer .
Hvis dere har noen tips å komme med , hvor jeg kan få kjøpt store flotte puter ?  Setter jeg stor pris på det .;-)
Kommer noen bilder , på hva jeg har drevet på med de siste dagene ;-))
Ha en fin kveld .
Klem fra meg ;-)



                                                                        






Prøver stoff , for å sy trekk til sofaene mine . Skinnsofaen er jeg lei av , men den er så god å sitte i
at vi skal ha den en stund enda . For den er knapt nok slitt , og den var ikke av de rimeligste ;-)
Så nå står det bare igjen å sy disse trekkene .
Gleder meg til å se resultatet .






                                            Så måtte jeg ta finishen på ramma også :-)
                                                        syns den vart så fin ??





Så har jeg funnet en fin fugl , som jeg syns ble så pen på dukkas Hånd <3
Det er foresten kjolen til dukka , som er bagrunnen midlertidig ;-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...