fredag 20. juli 2012

2 Søte stola.

Naboen overraska meg;-))
Det var container-dag , og naboen skulle flytte . Så han tømte bua si , og helt bak i bua  sto disse <3
Ære være naboen at han ikke kasta dem , og heller kom med dem til meg :-)




Måtte fylle vaskebøtta og skure litt ;-)) For støvete var dem , men pytt ......det brydde meg ikke
Jeg hadde hvertfall fått dem ;-))





Så skal jeg skifte trekk da, så frem med stiftepistolen :-))






OG VIPS :-))





Nytt trekk og nyvaska :-))




 Litt pynt måtte til :-))








Tynn voksduk som jeg trekte opp med , for jeg har jo barn :-)
Så de må være lette å tørke av :-))


Så fikk vi endelig tak i trekkene vi ønska oss :-))














2 kommentarer:

  1. Heldige deg:)
    Og nytrekket ble veldig fint.

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Ble kjempe glad , når jeg fikk disse stolene ja :-) Nå har jeg og min kjære , endelig funnet trekke på stolene . Eller rettere sagt de var han som fant dem , når vi var og tittet rundt på Black and hvite :-) Disse stol trekkene hadde vært dyre før , men vi var så heldige å finne dem på tilbud :-) Av god kvalitet , og til en rimelig pris :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...