fredag 18. januar 2013

Endelig har jeg fått litt tid til bloggen min igjen ;-) Dere for bare beklage , men det har vært en hektisk tid :-)
Vært mange ballonger i luften , men oppussing , baking , pynting , gaveinnkjøp og jula :-) Ja dere vet jo .........hvordan dette er ;-) Ikke noe ukjent for mange :-)
Men nå er jeg alltså tilbake , men mange flotte innslag (håper jeg , hvis jeg ikke har fått skrive sperre : p )

skal vi først kanskje starte litt med noen jule bilder :-) Litt hvit jul i år , med faktsik juletreet på en litt uvannlig måte ;-) Noe barna frydet seg over , fordi det ble bedre plass for dem og ikke så trangt :-)




Advents tid <3















Vårt adventstre <3




















litt av stua <3
















 Barnas julesokker <3



























































































Elsker bare Rudolf <3 Han hører hjemme her i huset , uten ham .....ingen jul <3
Han er rundt u huset i alle varianter :-)
Det var noen bilder , far julehuset vårt :-)

Ha en fin dag alle sammen -Klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...