fredag 18. januar 2013

Da er jula over .

Da har jeg fått flyttet om litt , fått ut julepynten :-) Det er akkurat som mann puster lettere .
Mere plass og varme farger til det hvite :-)



spisestua vår :-) Dær sitter vi mye , og skravler med barna og drikker nydelig kakao og Kaffe :-)














Denne lampe skjermen er også .fra Riviera Maison :-)
















  Favoritt bamsene til Barna , klart de må få stå framme :-)








Lampe skjermen er fra Riviera Maison  <3 Bare elsker den interiør butikken <3





Kongestolen vår <3






Denne kommoden er også noe nytt i huset :-) Som jeg fikk kjøpt rimelig av en vennine :-)















 Stjerneputene er Nille og trekkene poå stolene også :-) Gleder meg til Mandag .da jeg skal handle meg vin glass , på Riviera Maison :-) slik ser de ut .......er de ikke nydelige :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...