onsdag 1. august 2012

Se hva som dukket opp på Finn !!

Så satt jeg og blogget i ettermiddag igjen da :-) Så kom jeg på at , jeg hadde jo glemt å titte innom Finn :-)  Å gjett hva som dukket opp !!! Jo da,  2 gamle teater stoler !! Snakke om ei som fikk nesten hetta gitt , og gikk nesten ut av sitt gode skinn . Brølte te gubben , du må  kom hit med en gang å se disse !!! . Dem må jeg bare ha !!!. Også var det bare å plage gubben igjen da ,  ut på kjøretur :-)  Men det verste var at gubben denne gang hverken nekta eller *sukka * :-)) Klok av skade , så mukka han ikke :-) Det var nesten så han denne gang var ut døra før meg, og at æ nesten så blå røyken etter ham ned trappa ;-) He he he .  Da trur æ jaggu jeg hadde funnet noe i hans smak også :-) Var nesten gøy å se ham trave ivrig mot bila :-)
 Her er noen bilder , av skatten jeg fant på finn .







Nydelig utskjæringer på stolene , ikke sant ??? ;-)






En liten tanke slitt , så jeg må vel på runde til en møbeltapetserer :-) Å få litt hjelp :-)






Men jeg syns dem er bare nydelige , nå mangler bare BORDET :-))




Tusen takk , til familien Arntzen ........som jeg fikk disse nydelige stolene av :-)
Lovte å ta godt vare på disse stolene , å det skal jeg gjøre :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...