mandag 14. mai 2012

Huset vårt fra måned til måned , det siste året :-)





Yndlingspeisen min , har fått seg en 'bli ny ' med hvitmaling ,  noen speilfliser og wallstickers .


Før og etter bilder .





Fant denne kaketinen på Kid , falt bare helt hodestups for den . Denne måtte jeg ha :-)



Gammel lyset stake , som dukka opp i fretexs hyller , fikk seg en runde med kromlakk . pluss at jeg fjerna 2 av armen , fra 5 til 3 :-)



Stuen vår , sånn som det så ut .før vi pussa opp igjen nå . Bilder av ny stua kommer senere .



Dette er en stor skinnpuff , som jeg kjøpte meg selv på Bo-hus . Fra guttan mine i morsdags gave :-) Kjekt å kunne bestemme selv enda ;-)) så fikk jeg noen utrolige fine stål hjerter fra black and hvite , Som jeg har hengende i vinduet . så jeg ser dem hver dag . Det var det mannen min og guttan som selv var ute å kjøpte . Da ble  mamsen skikkelig glad , for æ e jo glad i stål .

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg !!
    Skal følge deg :)

    -klem Ingrid -

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)) velkommen som følger , og blir spennende å se va jeg får ut av dette :-)) Ha en fin dag :-))

      Slett
  2. Da ble jeg følger hos deg.<3 Gleder meg til å følge bloggen. Masse lykke til.

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk det var kozlig å høre :-)) Velkommen som følger :-)) Spennende tid fremover ;-)) Ha en fin dag du også , klem fra meg :-))

      Slett
  3. Heisann
    Da er jeg følger inne på bloggen din og gledes til å følge den:)
    Klem sissel

    SvarSlett
    Svar
    1. Heija :-)) Tusen takk , velkommen som følger skal du være :-) Ha en fin dag :-)Titter innom deg igjen :-) For på bloggen din har jeg vært mange ganger ;-)) Klem fra meg :-)

      Slett
  4. Så fint du har det hjemme hos deg. Gleder meg til å se mer på bloggen din.

    Besøk gjerne min blogg også :))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Heija :-)) Tusen takk, kozlig å høre :-)Gleder meg til å sitte å jobbe litt med denne om dagan jeg også ;-)) Velkommen som følger :-)) Å ja jeg titter sikkert innom i ny og ned ;-)) Ha en fin dag :-) Klem fra meg :-))

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...